torsdag, juni 21, 2007

Nu nalkas midsommar...

... med nubbe, sill och annat gott. Oh ja, får inte glömma att ta upp mat ur frysen!

I morgon blir det lugnt firande hemma med lite traditionell mat. Förhoppningsvis så regnar det inte mellan halv tre och fem, så att vi kan åka ut till farmor och dansa lite runt en midsommarstång.

Gissa vem som var ute och sprang i morse? Provade 5-kilometersrundan jag hittade och det gick över allt förväntan. Jag klarade den! *mycket stolt*
Har också varit ute hos mamma och påtat i trädgården. Sen har jag också varit och firat min gammelfaster som fyller 97 (!!!) år i dag. :)

Fred beter sig lite skumt, hoppas han bara inte ska få ett återfall. Jag gav honom en tablett i morse, men för säkerhets skull ska jag ge honom en i morgon bitti också.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: