tisdag, juni 19, 2007

Det tål att upprepas...

Japp! Jag har gjort det igen! I morse gick jag upp klockan sju och begav mig mot parken halv åtta. En timmes träning var avklarad halv nio. Då hade jag powerwalkat nästan 2 km och sprungit 4,5 km. Duktiga, duktiga jag! :) Hoppas jag klarar att följa upp med en likadan prestation i övermorgon.

Var ute i Fuglie i dag och tog ogräs bakom garaget. Där ska skapas ytterligare en parkeringsplats. Jobbade sammanlagt fyra timmar.

I morgon ska jag ut till pappa och återuppta arbetet med att få bort djungeln bakom skjulet. Gunilla ska steka sill och jag får faktiskt lite med mig hem till fredagens midsommarfirande. Ska också passa på att handla inför nästa vecka. Det kommer att kännas skumt, men vi har ju hela frysen full, så det är kanske inte så dumt i alla fall.

Ska surfa runt lite till innan det är dags för "Bones" på trean.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: