söndag, juni 10, 2007

Strandväder och ansiktsbehandling

I går badade jag för första gången den här sommaren. Tog två långa dopp och njöt av det drygt 18-gradiga vattnet.
Vi körde ner till Gislövs läge innan vi tog oss till mamma. Hos mamma fick vi montera i hop en hammock innan maten serverades och den blev sedan huggsexa om. Alla ville sitta i den. Jag lyckades övertyga Gummi om att han ville byta efter en stund. Muahahaha.
Maten var utsökt, som vanligt. Blev, som vanligt, bortskämda med mängden och drickat.

Är i dag vackert röd på ryggen, likt en kräfta. Gummi hjälpte mig att smörja in lite "after-sun" i går kväll, men det vet i hundan om det blev mycket bättre.
Det var också en massa folk som hade fest på innergårdarna här så vi fick somna i klibbig och stekhet värme i sängen.

Hade tänkt jogga i dag. Gummis mp3 funkar som tillfällig stand-in, men det var ganska klart att jag ska köpa en ny, när jag märkte att bara hälften av de mp3 jag hade på min inte fick plats på hans. Så, det blev att göra ett urval och köra med det.
Anyhow, tillbaka med tanken på jogging. Är värmesvullen och det känns som att om jag skulle försöka jogga så hade jag svimmat. Min kropp är inte i form för vädret. Det får bli i morgon eller tisdag. Dumt, mycket dumt.

Annars ska jag få ansiktsbehandling i dag. Det ser jag mycket fram emot. Före det ska vi försöka klämma in en shoppingrunda till Willy´s. Need food. :-)

Mer? Ska bli klippt i morgon bitti. Håret ska bli redo för sommaren, är det tänkt.

Nu ska jag surfa lite innan jag väcker Gummi. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: