torsdag, juni 28, 2007

Nu är den här!

I dag anlände den lilla saken jag har väntat på i två dagar, (otåligt, för att sådan är jag. Hehe) min nya ipod shuffle 1 gb - green. Ja, jag vet att jag helst ville ha en rosa, men den här gröna är också jättevacker. Och jätteliten.

Jag vann den i en traderaauktion för 480 inklusive frakt, vilket jag tycker är billigt eftersom den kostar 695 kr i butik. Tjejen som sålde hade redan en likadan när hon vann nummer två i en tävling. Så, min har alltså aldrig varit använd, bara öppnad en gång för att kolla så att allt som ska medfölja låg i lådan. Allt kom i originalförpackning och orört. Ibland har man tur med sånt.

Just nu laddar jag den via Gummis laptop eftersom den stationära datorn startar om lite då och då. Ska lägga över lite musik senare.

Annars? Skumt väder ute. Ska gå i genom lite lådor på loftet i dag och se vad vi ska behålla och vad som åker ut genom dörren for good.
Nu är det lunch som gäller.

Bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg din kommentar och blev jätteglad. nån har hittat mig i cyberspace.... =)
kul å se din sida!

Stína sa...

Tack! :) Det märks väl inte att jag gillar rosa? ;-)