fredag, juni 08, 2007

Glömde ju...

... att säga att i går sprang jag ett helt varv runt Pildammen. Utan att stanna och fort gick det också. Skönt att veta att både ben och kondition håller. :)

Just nu: Längtar jag efter en "
iPod Shuffle 1GB" i färgen "pink". Den finns för 700 kr på "onoff" och om inte Gummis mp3 funkar så kommer en sådan att införskaffas. Min är på gränsen till söndrig (får bara ljud i ena hörluren. Har köpt nya hörlurar, samma problem kvarstår.)

Annars? Det fanns visst en plats på sporten på TA så jag ringde chefen i morse och anmälde intresse samt sa att jag var available från och med i dag. Bring it on! :) Mer info följer så småningom.

Nu snart ska vi ut och köpa jeans och annat skoj i klädväg till Gummi. De jeans han har är slitna alternativt liknar golfbanor... Ni fattar.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: