onsdag, juni 27, 2007

Aaaaah

Nyduschad (för andra gången i dag) och fräsch som en nyponros. När jag vaknade i morse trodde jag stenhårt på att det skulle bli fint väder. Solen sken till och med när jag sprang dagens 4,5 km. Men, sen kom molnen. Och regnet någon timme efter.

Så, det blev ingen Trelleborgsfärd. I stället städade jag lägenheten eftersom det behövdes. Typ två veckor sedan sist. Var i Coop och lämnade åter nyckeln som jag glömde i går, när jag jobbade. Köpte osockrad fläderblomssaft och såg att vi åter hade fått Marlborocigaretter. De var helt slut i går och det var många som suckade djupt när de såg de tomma hylsorna. Måste vara jobbigt att vara hooked.

Hoppas bara att det inte regnar i morgon, för att då har jag inget att göra. ;-) Nej, skämt åsido. Det finns alltid saker att göra. I maj månad funderade jag på att dra ner bananlådor från loftet för att göra en ettårsrensning... Oh, ja... Ett år. På söndag är det ett år sen Gummi fick lägenhetsnyckeln i sin hand. This calls for a celebration! :D

Fick VeckoRevyn med posten i dag. Gött, det får bli min belöning. I morgon kommer förhoppningsvis min lilla pryl som jag köpte på Tradera (och sparade 219 kr).

Vi hörs.

Bæjo.

2 kommentarer:

Hipsterlillamy sa...

Kul att du hittade till min blogg.
Japp det är en Bernersennen. Han är 1 1/2 år!!!=) Världens goaste vovve!!

Stína sa...

Kan tänka mig det. Hundar som honom (samt golden retrievers, sankt bernhart etc. etc.) verkar som gjorda för en massa kramar och uppvärmda sängar/soffor. Hehe.