onsdag, juni 13, 2007

Moln...

Skönt med lite moln i dag, speciellt med tanke på att jag jobbade 6.30-16 på Coop. Vid åttatiden kom Þórey och Linda Rós och sa hejdå till mig och lämnade nycklarna.
Det har varit jättekul med besök och snart är det ju vår tur att komma på besök.

Annars?

Kunde inte jobba så mycket hos pappa i måndags på grund av hettan. Fick klippt topparna på mitt hår dessförinnan.
I går var jag, Þórey och Linda på promenad och äventyr i Malmö. Först gick vi till Turning Torso, sen tillbaka via slottet. Vid kanalen hyrde vi cykelbåtar och tog en tur. Därefter blev det lunch på en grekisk restaurang och sen hem.

Har inte mycket mer att skriva än att vi lever. Hehe. I morgon ska jag städa lägenheten så att vi kan ta det lugnt till helgen.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: