måndag, juni 04, 2007

Den sista veckan...

... innan skolan är slut för den här terminen. Fatta att jag har gått ännu ett år i skolan??? Har bara ett år kvar sen är jag fullfjädrad journalist. Weee :)

Sista skolveckan börjar klockan 13 och varar till jag-vet-inte. Skulle egentligen gått upp 9.15, men vaknade med huvudvärk och ett megabehov av att gå på toa, så... No choice, really. Mötte en superhungrig, spinnande kelgris som nu ligger nöjd och mätt på dörrmattan och sussar sött.
Eller inte... sover räv gör han däremot... ;-)

Det går bara bra med besöket. Þórey och Linda har so far sett Söderslätt, Trelleborg, Smyge, Malmö, Limhamn och ska i dag lära känna Lund. I morgon vet jag inte vad Gummi har inplanerat, men det blir Köpenhamn och Tivoli på onsdag. Längtar sååå hääär mycket till det. :)

I går jobbade jag 6.45-15 och så körde vi ut till pappa dryga timmen senare. Fick grillspett (som vi ordnade i lördags) och nypotatis och grönsaker och sås. Sen blev det jordgubbar, glass och kakor och gott till efterrätt. Var så mätt. Linda gick ner till stranden och efter ett tag gick jag och Gummi för att kolla vart hon tog vägen. Blev utmanad till löptävling mot Gummi som jag nästan vann. Hur kul som helst, men det behövs garanterat bättre kondition om jag ska ha en chans. Har inte ont i gamla skadan i dag, vilket självklart är en stor framgång.

Jaja, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.
Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: