onsdag, september 14, 2005

Varning, nymålat!

Har precis målat mina tå- och fingernaglar och det luktar nagellack i halva lägenheten. Lite svårt att skriva på laptopen, men det går. ;-)
Oh ja, "Top Model: Sverige 2" började jättebra, så hösten är räddad! :)
Har läst en massa och handlat med Gummi idag. Tränade också för första gången i höst och jösses vad trött jag är! :) Hehehehe... Latmask 1 på stenhårt Step-Up pass.
Har kastat en massa skor idag som är sönder osv... Hade först tänkt slänga mammas röda från 70-talet, men då de har antikvärde, beslöt jag mig för att, så länge, sätta dem överst i garderoben... :)
Nu ska jag återgå till Brechts "Mor Courage", ett drama om en kvinna (med barn) som livnär sig på det trettioåriga kriget. Helt ok...

Ha det bäst!
Bæjó!

1 kommentar:

Lisa sa...

....och jag har minsann fatt min forsta pedikyr...visserligen for 2 veckor sen men de ser fortfarande jattefina ut med fransk manikyr! :)fingernaglarna blev fixade igar med ett parlblatt nagellack istallet for fransk, behovde lite andring...hihi...men salonger e ju inte speciellt dyrt har!