torsdag, september 29, 2005

Snart helg igen!

Redan torsdag och imorgon fredag... "well... duhhhh", säger ni väl nu, och jag vet, det är ganska uppenbart att fredag kommer efter torsdag... Eller? ;-)
Jaja, jag jobbade igår, 13-18.15, och det gick bra. Hade hur mycket som helst att göra, men det motsvarade minst ett Step-Up pass, så det är lugnt. ;-)
Idag har jag varit på Dramaturgi-föreläsning med Metha. Det handlade om film och dramaturgi, och ungefär 100% av det hon sade var en ren upprepning av det hon föreläste om i ettan. Men, det är alltid bra med upprepningar! Imorgon ska vi träffa henne igen och då ska hon spinna vidare på samma tema...
Ska också hinna med att träna imorgon innan jag ska till skolan. Silvia kör Step-Up mellan 11 och 12. Så, jag tror att jag precis hinner med det om jag kör bil ner till stan. :)
Annars är saker och ting bara bra. Vädret håller på att slå om från sommarvärme till höstkyla... *brrrrrr* Vill inte ha vinter! :(
Vet inte vad jag ska skriva mer... Ta det lugnt där ute.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good Charlotte's Benji Madden Slams Kelly Clarkson In Blog, Then Backs Off - Sorta
Rocker may not have understood that Clarkson's comments about Hilary Duff were in jest.
New Writer
I've got a great site to check out!
href="http://www.detoxfactor.com/strong-body/">antiaging international