söndag, september 18, 2005

Lite mer idag...

Här är en som gärna får göra om min garderob inför våren -06: click please
Sitter och kikar lite på bilderna på style.com, på kollektionerna inför nästa år och halvdrägglar lite. Det verkar som att 50-60-talsklänningar (vitt & svart, vid knäna-längder), gouchobyxor, och rött är tre "måste-ha" inför våren, samt att arméjackorna från i höst hänger med... I alla fall om man får tro Gwen Stefani. Weeee, då kan jag fortsätta använda min arméjacka. :) Lite småkul sysselsättning att surfa runt och go where I´ve never gone before. Hehe ;-)

Helgen har varit bra. Igår var det spelkväll hos Elís. Det var jag, Gummi, Elís, Ari, Gulli, Kristjón, Elsa, Jói och Unnar som samlades för att spela lite spel. Det bjöds friskt på öl (Jói hade med sig en hel del), popcorn, chips, godis och äpplekaka (som jag hade bakat) och vi spelade kändisspelet och sedan poker. Jättekul! :)
Pojkarna fortsatte till kåren och jag, som var hur trött som helst, bjöds på taxi av Jói (så att jag skulle slippa gå hem ensam). Tack så jättemycket!

Idag har jag ätit min vanliga kycklingsallad, lite godis och pluggat. Har i stort sett inte gjort mer. Imorgon ska jag träna och handla mat. Ska även plugga mer. Har "intensiva veckan" framför mig... boooooo... Men det är så det är.
Nu tänker jag skämma bort mig själv lite.

Jo, en liten sak till... Varför får man sådana spam-comments på bloggen? När man tror att det är en kompis som skrivit så är det mass-spam i stilen: "Really like your blog, go and see this then -url-"... Blir lite less på sånt.

Ha det så bra!

Bæjó!

Inga kommentarer: