onsdag, september 21, 2005

Gräsänka

Ja, Gummi har åkt med Johan för att jaga ikväll, men han kommer igen imorgon eftermiddag. Hoppas han haft det riktigt roligt. Jag har haft en helt ok tjejkväll framför tv:n, kollat "Top Model", fixat manikyr och så har jag pluggat hur mycket som helst.
Jag har läst två absurda dramer, läst om absurda dramer samt fem korta noveller till "Kreativt Skrivande"... Baaaaaah...
Middagen idag blev typiskt lat, köpte en kycklingsallad hos "Apu" och njöt av den. Förstår inte hur en sallad kan bli så god. Beroendeframkallande.

Igår räddade Jói mig igen, jag fick låna hans och Annas "James Bond"-box - den stora aliminiumboxen med alla "James Bond"-filmerna på DVD. Så, nu kan jag analysera utan problem. Me so lucky! ;-)

Sen lite nyheter... Gummi fick oväntad skatteåterbäring och investerade i en X-Box och vi ska dessutom investera i en ny TV. Den vi har är 15 år gammal och börjar bli lite gammal och vill gärna gå i pension. :-P

Andra nyheter utifrån: Kate Moss har fått sparken av H&M från Stella McCartney-kampanjen som kommer ut i affärerna i november.

Men, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

This is a very interesting and informative blog...

Why not write to your friend, Johanna?

She's all the way down there in Malmö and she misses you!

Haha! Nu trodde du det skulle bli en sådan tråkig kommentar igen, va?!? Icke sa Nicke! Puss!