fredag, september 30, 2005

Duktig flicka, del 1

Oh, jag är så stolt över mig själv idag! Har tränat Step-Up mellan 11 och 12 och sen har jag varit i skolan. Gick tio minuter tidigare eftersom jag skulle se modevisning på stortorget kl 15. Det var kläder från VeroModa och Erika K, samt skor från oss, dvs. Nilson. Det gick hur bra som helst. Skorna som jag hjälpte några av modellerna att prova ut i onsdags passade hur bra som helst med kläderna. T.ex. svarta boots (typ dessa, men smalare klackar) med taxklack till rock-skräck-stil, eller fryeboots (ungefär som dessa, men utan resåren och lite högre skaft.) med kort skaft till hippie/bohem-chic-stilen, ett par stövlar (de jag köpte till att börja användas i oktober-november) till en av de andra som skulle vara hippie/bohem-chic.
Ursnyggt!
När jag kom hem så tog jag det lugnt. Gjorde hemmabakad pizza till mat idag, hur gott som helst. Imorgon ska jag och Gummi på restaurang eftersom vi har varit tillsammans i 1 (!!!) år då. Men, mer info imorgon om det.
Håller på att kolla på "Discovery".

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: