tisdag, september 27, 2005

Förvirrad... igen

Mmm... Jag gick fullt förberedd och peppad till träningen idag för att köra ett pass "Step-Up" men såg på schemat att det var flyttat. Så, jag frågade Silvia varför det inte var "Step-Up" idag och hon svarade att det var på onsdagar... Hm... Jag var fortfarande på vårschemat och hade totalt glömt bort att det var på onsdagar. Det blev 30 min kondition (10 min löpning och 20 min intensiv cykling) istället. Jaja, jag fick tränat i alla fall. :)
Hade "Kreativt Skrivande" idag och det var helt ok. Lämnade ut veckans läxa till gruppen och hoppas de gillar det.
Igår pluggade jag lite och tränade. Vi stack sen ner till Willy´s och handlade innan Gummi stack iväg och spelade fotboll med pojkarna.
Imorgon har jag ingen skola, men jag måste läsa en artikel till torsdagens "Dramaturgi"-föreläsning med Metha. Ska också jobba imorgon, 13-18.15. Det ska bli kul att jobba. :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på Discovery.

Ha det så bra!

Bæjó!

Inga kommentarer: