måndag, september 12, 2005

Ny vecka, kick-off och mycket mer...

I helgen var det förfest hemma hos, mycket trevligt, men det börjar bli otroligt kallt ute nu. :(
Igår slappade vi framför tv:n och åt onyttigheter. Jag tog en powerwalk och Gummi spelade fotboll med pojkarna. Jag fick köra Axel och Stebbi till KSS eftersom Stebbi fick ledbandet i högra knäet avslitet. :(
Idag var det upp tidigt som en mer, eller mindre, trevlig kickstart på den nya veckan. Träffade mina medarbetare (Nilson) 7.55 på stationen. Vi åkte en stund senare mot Göteborg och Varberg. Det var dags för kick-off för NilsonGroup nere i Varberg, allt betalt och vi fick till och med lön för det. Har varit borta hela dagen på något otroligt roligt och inspirerande. Jag fick så enorm lust att göra om hela affären och sälja skor! :)
Maten vi bjöds på var ursmaskig, vi fick fika också och som present fick vi en bok och en pärm med all information vi fått idag. Snygg design och intressant innehåll.
Nu tar jag det lugnt. I morgon är det dags för "Kreativt Skrivande", har redan läst berättelserna och skrivit comments, så jag kan bara slappna av. What else? Fred har det bara bra, ligger på vår säng och latar sig myyyyyyycket! ;-)

Jaja... Ha det så bra så hörs vi!

Bæjó!

Inga kommentarer: