tisdag, januari 26, 2010

Snart dags!


Nanna på väg hit, snart blir det mat och sen ska vi iväg till Stadium för en boot camp-kväll där med Sofi Fahrman. Ska ha med lite pengar så att jag kan köpa en ny Speedo-dräkt. Min gamla har förlorat det mesta av sin elasticitet så det är väl dags. Det hela ska bli mycket spännande, jag tar med min kamera och så blir det ett inlägg senare ikväll.

Har varit i Vellinge och blivit tejpad. Sjukgymnasten konstaterade inflammation i hälsenefästet i hälen och inte en hälsporre, vilket var very good news. Har en lång, rosa remsa från hälen och nästan ända upp i knävecket och så har jag fått övningar jag ska göra varje dag. Sjukgymnasten räknar med att det tar minst två veckor innan det läkt och under vecka ett har jag träningsförbud pga tejpen. Simma kommer jag få göra, men utan bensparkar. Som i söndags, ungefär. Hehe.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: