tisdag, januari 26, 2010

Hemma igen

Wow, vad kallt det är där ute! Tur att det inte blåser, men enligt väderleksrapporten så ska det både blåsa och snöa imorgon...

Sofi Fahrmans Boot
Camp på Stadium var riktigt kul! Jag och Nanna stod i kö en stund innan de öppnade och vi var många i kön.

Väl inne fick vi alkoholfritt bubbel, blev fotograferade och Nanna tog en bild på mig och Sofi. Jag prisade henne för hennes bok och vi pratade lite om skrivande och böcker. Hon var riktigt trevlig, söt, down-to-earth och även kortare än vad jag trodde. Man har ju en bild i huvudet hur personer ska vara och se ut, och hon var huvudet kortare än mig! (på bilden hukar jag mig lite grand, därför ser man inte riktigt skillnaden) Jag trodde (in my mind) vi var minst jämnlånga. Hehe.

Sofi och hennes kamsporttränare visade lite slag och sparkar. Jösses, vad hon kan sparka högt! Vi blev riktigt imponerade. Efter uppvisningen hämtade jag en ny Speedo-dräkt jag skulle köpa, samt ett par t-shirtar. Tog ett varv på bottenvåningen och gick sen till kassan, efter lite mer än en timmes tid i butiken. Vi fick med oss varsin goodie-bag på vägen ut med två tidningar, en t-shirt, två tränings-dvd, ett svettarmband, ett mobilsmycke, lite snacks och en vattenflaska. Tack! :)

Vi hörs. (Fler bilder här.)

Bæjó!

Inga kommentarer: