torsdag, januari 14, 2010

Ankan hade rätt...

... det vill säga: Ankan i förra inlägget hade rätt. Jag är snorförkyld. Har svårt att svälja, men det gör i alla fall inte ont, som det gjorde igår. Näsan rinner och jag känner mig hängig. Det blir en sopp-och-te-dag (och kanske vecka också) med intag av Ipren om febern jag hade igår kväll skulle återvända.

Just nu tar jag det riktigt lugnt. Har en kopp te i lagom dricktemperatur, på tvn gräver "Time Team" upp Kew Gardens för att hitta "Mad King George"s palats (George III), och snart har jag ett nytt avsnitt av "Biggest Loser" säsong 9. Det enda jag egentligen behöver göra idag är tvätten, men det är inte direkt superansträngande.

Nej, det blir ingen simning idag. Lycka till att hålla bra tempo med halvtäppt näsa och svullen hals. Förhoppningsvis blir jag frisk till söndag så att jag kan träna då. Angående mötet jag hade igår så vill jag inte avslöja något förrän jag vet något mer.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: