tisdag, januari 12, 2010

Back on track...

Helgen var bra och den här veckan har börjat bra. Igår var jag och handlade inför veckan och hann också med ett träningspass innan jag tillät mig själv att ta det lugnt. Idag har jag varit iväg på spinning och core (se väskan här till höger), så pass ansträngande var det att jag tror jag kan skippa PilatesBall imorgon. Dagens träning var så bra att det nog kommer att resultera i en klassisk träningsvärk tills dess.

Sitter just nu och tittar på "Time Team", en gammal favorit i repris. Jag har ju alla säsongerna så det är ju bara att välja och vraka bland avsnitten. Tänkte försöka komma igång med "Mad Men" också, har sett ett avsnitt och det var helt okej, men det krävs lite mer ibland för att få mig helt fast.

Imorgon ska jag på möte på Sats Entré och sen kanske städa. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: