onsdag, januari 20, 2010

Onsdag

Snart en vecka sedan mitt förra inlägg, men man har ju inte direkt lust att blogga när man är snorförkyld och håller på att hosta upp något väsentligt hela tiden. Men, nu börjar saker och ting bli bättre, har bara hostan och min rinnande näsa att bli kvitt, och förutom det så känner jag mig pigg.

I helgen blev det en massa skidskytte på tv, god mat och besök av pågarna i söndags. De behöver hjälp av Gummi till ett ombygge av en hemsida. Sen har det inte hänt mycket mer än att jag varit helt slut. Kören började igår. Jag tog med mig min diktafon för att spela in hur vi lät och det hade ju varit bättre om inte hälften av oss hade förkylningsröster, dvs. lät som om vi tittat alltför långt ner i en whiskeyflaska. Hehe. Men inspelningen blev bra och kanske kan det bli ett bra inlärningsredskap i framtiden.

Idag har jag städat lägenheten. Jag vet, det har bara gått en vecka sedan sist, men lika bra att få det gjort med tanke på de små dammråttorna som börjat bildas vid bokhyllan och under matbordet. De är lite luriga, de små, gråa rackarna. När man minst anar det så dyker de upp. ;-)

Nej, jag ska förbereda maten nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: