fredag, januari 15, 2010

Jag vann!


Sofi Fahrman (Sofis mode, Aftonbladet) kommer ner till Malmö den 26 januari för att ha en bootcamp/kick-off på Stadium. Via hennes blogg kan man tävla om biljetter dit och gissa vad jag gjort? Och vunnit? Två biljetter! :) Jag fick precis ett mail och ni kan tro att jag ser fram emot det. Har presentkort på Stadium sedan tidigare och får man dessutom rabatt då så är det grymt.

Förkylningen har börjat släppa nu. Det kittlar fortfarande i halsen så att jag hostar och jag är en storförbrukare av pappersnäsdukar, men feber har jag inte haft mer än första kvällen. Känner mig mycket piggare så kanske är man tillbaka på banan snart. Tänker ta chansen och vila ordentligt nu under helgen så att jag är back in business på måndag. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: