onsdag, januari 13, 2010

Sjuk?


Ska jag också bli sjuk nu? Gummi var sjuk förra veckan och hostade väldigt under helgen. I morse vaknade jag med ett halsont som blivit värre under dagen och hela tiden har det kittlat så mycket i halsen att jag fått små hostattacker då och då. Jaja, om jag ska bli sjuk så får det väl vara nu. Bara typiskt att det vara en dag innan simningen börjar igen.

I morse var jag på ett möte på SATS Entré som gick bra. På vägen dit lyckades jag förstöra dörrhandtaget till ytterdörren. Duktigt jobbat. Fick fastighetsskötaren att komma hit och laga min klantighet. Jag passade på att prata tv-bilden med honom också.

Annars har jag fått städat idag. Ska jag bli sjuk så är det ju faktiskt roligare att bli sjuk i en ren lägenhet. Hehe. Skumt, men sant.

Nä, nu blir det en repris av "Lyxfällan" på TV3. Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Träningsfanatikern sa...

Vad är det för möte du har varit på? Det låter intressant! Är det bra på SATS?

Stína sa...

Japp, jag älskar SATS. Provade två andra ställen innan som inte riktigt var min stil (Enighet och 24Seven). Det är rent och fräscht, bra gym, bra klasser, trevliga människor och bra instruktörer/instruktörer.

Vill inte riktigt avslöja vad mötet gick ut på, för jag är inte säker att det blir av, men jag lovar återkomma med detaljer när jag kan.