torsdag, augusti 30, 2007

Scoop?

Som det ser ut nu, om det verkligen stämmer vad jag hörde i kväll, så har jag mitt livs första scoop. Hoppas nu att det stämmer. Hoppas, hoppas, hoppas!
Ni lär själva se i morgon vad som hänt. Det är något som är relativt stort i Trelleborg och som dök upp som en blixt från klar himmel i kväll.

Jaja. Kvällen är mycket snart över. De sista resterna av adrenalinet pumpar i mina ådror. Jag inser att vid den här tiden i morgon så är min kvällsvecka över. På måndag återvänder vi till skolans värld. En reality check. Det är då vi inser att vi har nio månader kvar innan vi "på riktigt" kan titulera oss som journalister. Dittills har vi bara "lekt".

Men, jag ska sluta nu. Såg precis att min artikel kommit... Med ett litet fel. Har fixat det, men det dröjer nog lite innan ni ser ändringen.

Vi hörs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!