onsdag, augusti 01, 2007

Augusti

Ny månad och nya äventyr på gång. Sitter hemma i fåtöljen och slötittar på "Oprah". På den andra fåtöljen ligger Sotis och vilar/sover. På sängen ligger Fred och gör samma sak. Det känns skönt att de kan slappna av lite i varandras sällskap.
I morse var jag ute och sprang 5 km. Det gick så himla bra att jag kapade mitt personliga rekord - från 26 minuter till 25 och en halv minut. Duktiga jag! :)
Ska ta det lugnt resten av dagen. I kväll ska vi gå på bio och se "the Simpsons". Det ska bli riktigt kul! :)

I morgon ska jag bli klippt halv elva, sen ska jag träffa pappa och göra lite ärenden i Trelleborg. Nice. På fredag blir det att tvätta och städa. Sen på lördag... Weee!

Men, jag ska titta vidare på "Oprah" och njuta av det tillfälliga lugnet här i lägenheten. Hehe.

Vi hörs.
Bæjó.

Inga kommentarer: