torsdag, augusti 02, 2007

Tick-tack...

Nu tickar det neråt... Neråt... Yeah!
Katterna busar för fullt i sovrummet och jag sitter och tittar BBC World. Har varit i stan (Trelleborg) och blivit klippt. Fick slingat håret i en guld/mörkbrun färg och det ser hur fint ut som helst. Skönt att få det sista torra avklippt.
Efter frisören gick jag till Forex och hämtade de isländska pengarna jag beställde i måndags. Sen åt jag middag med pappa och Gunilla på den italienska restaurangen bredvid. Mycket god pasta fick vi och till ett bra pris dessutom.
Gjorde ett stopp hos Andréas och Fredrik innan jag stack till Gina Tricot och köpte en kortärmad kofta som jag ska ha på mig när vi åker. Den kommer att vara perfekt.

I morgon blir det tvättning och städning på schemat. Vid elva-tolv hämtas katterna och lite senare ska vi börja packa.

Ska ta och zappa lite.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: