onsdag, augusti 29, 2007

Trött.

Mindre än en timme kvar och jag känner hur jag blir allt tröttare och tröttare. Kanske beror det på att jag är en A-människa som föredrar tidiga mornar? Eller så beror det helt enkelt på att jag sprang i morse.
Bestämde mig för att utöka min löparrunda, så jag lade på 1,5 km. I dag sprang jag 6,5 km på 37 minuter. Tog det lugnt de första fem kilometrarna och ökade sen på de sista 1,5. Är mycket nöjd med att jag orkade springa hela tiden. Nu blir det till att slipa tiden och sen öka på lite mer, så att jag kommer upp i 8 km innan vintern.
Mitt mål är att springa Sylvesterloppet i Trelleborg på Nyårsafton på en bra tid. Den är 6,9 km och om jag tränar en runda på 8 km fram tills dess, så kommer det nog att gå vägen. Det enda som skulle få mig att tacka nej, är ett rejält snöoväder.

Men, nog om mina träningsplaner. Det har bara gått bra på TA. Min tredje kväll är snart över. Gårdagen var otroligt seg. Inget hände. Polisradion var löjligt tyst.
I kväll har jag varit på kommunfullmäktiges möte i Vellinge och tagit del av beslut. Sen har det inte hänt mycket mer.

I morgon är det torsdag, sen blir det fredag och efter det, lördag = min födelsedag!!! :)

Vi hörs!

Inga kommentarer: