måndag, augusti 27, 2007

En timme till...

... Sen ska jag hem. Då är min första dag som kvällsreporter över. Det har faktiskt gått över alll förväntan. Jag har varit på ett konstställe och gjort en "inför" om vernissage på lördag. Jag har också varit på besök hos Trelleborgs scoutkår och så har jag fått rapportera från en trafikolycka. Spännande, spännande. Mycket har jag lärt mig, och det har bara varit skoj.

Födelsedagskalaset igår var mycket trevligt. Fick träffa en stor del av släkten och umgås med dem. Kom hem vid nio och tittade på "Dodge Ball - A true underdog story". Den är helt underbar! :)

I dag hann jag med både en tur till Coop Konsum och konditionsträning på mitt gym. Ville spara mina knän lite, så det blev rodd och cykel. Ska försöka få tag i ett par långa löparbyxor i morgon på Netto. De säljer billiga sådana där den här veckan.

Jaja, nog om mitt "spännande" liv nu. Vi hörs. :)

Inga kommentarer: