söndag, augusti 19, 2007

Hemma igen.

Nu är vi äntligen hemma igen, efter en dryg halv dags resa. Gick upp vid halv tio i förmiddags och packade klart. Sade farväl till alla och vid tvåtiden var vi på Keflavíks flygplats, Leifstöð.

De senaste dagarna har bara varit nice. Har tagit det lugnt, fått tvättat, duschat, sovit sött och besökt en massa vänner i Reykjavík. Gjorde även två korta stopp på Kringlan och Smáralind.

Summa: Mycket bra två veckor. Jag är supernöjd med våra resor. Har sett det mesta av Vestfirðir och västra Ísland. Nu har jag bara mitten och östra delen av landet kvar. :)

Har packat upp och kollat posten. Ska snart sova.

Vi hörs.
Bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du har sett mer av Island än jag - Isländingen!

Stína sa...

Muahahaha! ;-) Jag planerar att ha sett hela ön inom tre år. Får bara hoppas att man håller planeringen också. Hehe. Bilder inom kort.