onsdag, augusti 08, 2007

Godkväll

Sitter här och tittar på "Ghost Boat" - en halvkass miniserie på Stöð2. Uppenbart vad som ska hända.
Idag var vi på Glerátorgi och köpte ett par gympaskor (Puma) eftersom jag hade skavsår av mina Nike. Sen köpte jag en fleecejacka på TaxFree. Nu är mina köp-måsten avklarade.
Efter stadsbesöket körde vi ut till Jólahúsið, men köpte inget eftersom de inte hade jólagarðskaffi. Däremot stod jag och beundrade både Erzgebirgesaker och lite om de isländska jultomtarna.
I kväll har vi varit hos Drengur och ätit middag med honom och Hildur. Vi fick grillade kycklingvingar till förrätt, sen hamburgare med pommes och så majskolvar till "efterrätt". Mycket gott! :)

I morgon ska vi göra oss i ordning för avfärd västerut. Ska äta middag på "Greifinn" i morgon kväll och packa. På torsdag kör vi västerut på en veckas camping innan vi slutligen når Reykjavík. Ska få se nästan hela västra Ísland. Det ska bli spännande.

Nu ska jag lägga mig och läsa.

På återhörande.
Bæjó!

Inga kommentarer: