tisdag, augusti 21, 2007

Scrapbooking etc.

Måndagen borta lika snabbt som den kom. Jag hann med mycket i går. Var helt förvånad. Hann med en 5 km-löparrunda på 27 minuter (har bara tappat 1 - 1 1/2 minut på två veckor), att veckohandla och att tvätta.
Fick hem katten vid tvåtiden och han har spunnit (nästan) oavbrutet sedan dess. Hehe.

I går kväll plockade jag äntligen fram mina artiklar - som jag skrivit och fått publicerade i TA - och klistrade in dem i en så kallad scrapbook. Blev hur snyggt som helst. Hittade både bok och klister på Netto. Otroligt vad man producerat i textform! ;-)

Just nu pågår Malmöfestivalen här i stan, och jag ska nog ner en tur i dag, om vädret håller. För ögonblicket ser det ut att börja regna när som helst.

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Ska ta det lugnt nu i veckan eftersom jag har fem dagars kvällsreporterpass framför mig på TA nästa vecka. Bilder är på G.

Vi hörs.
Bæjó.

Inga kommentarer: