söndag, september 02, 2007

Skolstart

I morgon, klockan 9, börjar höstterminen i Lund. Sista året innan examen. Sista året av fem. Jag är lite småspänd av förväntan, men det är man alltid när man ska påbörja något.

Sista kvällen på jobbet gick bara bra. Hade inte så mycket att göra, mer än en intervju med en kille som fick ett stipendium i går. Polisradion var tyst och kvällen flöt på sakta.

I går fyllde jag ett år äldre - 24 år. Blev gratulerad en masse och på eftermiddagen kom en del av la Familia på kaffe och tårta. Mysigt värre. Tack alla för att ni kom och för presenterna.
Nästa helg åker vi ut till pappa och firar mig där med grillmat och tårta.
I går sprang jag också 6,5 km, för andra gången. Kapade två minuter på mitt "PB", som nu ligger på 35 minuter. Duktigt!!!

I dag har vi tagit det lugnt. Vi har hunnit med att tvätta och handla och sen bara slappat loss totalt.

Vad mer? Kommer inte på något speciellt mer att skriva. Jag lär säkert uppdatera i morgon, så... Vi hörs...

Bæjó!

Inga kommentarer: