tisdag, september 25, 2007

Vid liv...

Tja, snart halva veckan gången och jag börjar så smått att återvända till livet. Skämt och drama åsido, jag har varit sjuk.
I lördag förmiddags vaknade jag med en svullen hals. Senare, när vi kom hem efter ett födelsedagskalas, så fick jag feber. Jag hade feber hela söndagen och halva gårdagen. I dag har jag varit näst intill feberfri och det blir skola i morgon. Om inget oförutsägbart händer.

Har inte mycket mer att skriva. "Tack vare" sjukdomen så har jag nästan blivit klar med mitt broderi, som jag fick av Gunilla i början av september. Behöver bara lite påfyllning på tre färger, så är jag helt klar. Jag har också börjat kolla på "Heroes", säsong 1, som vi har. Mycket, mycket spännande serie. Än så länge har jag sett tretton avsnitt av tjugotre.

Men, jag ska bara surfa klart här och så blir det sängen sen.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: