tisdag, september 04, 2007

Y'all wanted a blog...

Skolan är igång. Efter två dagar kan jag konstatera att det både är nice och trist att vara tillbaka. Man har ju fått ett sug efter arbetslivet nu, av förståeliga skäl.

Klassen är uppdelad i två delar. Vår grupp har börjat med tv-produktion. Hittills har det varit superskoj. Jag fick beröm för min redigering i dag, vilket jag blev mycket glad över. :)
I morgon ska vi ut och göra enkät på stan, med kamera och alles. Efter det blir det ett kortare reportage kring ämnet "året-runtare". Varför tänker jag automatiskt på Dalabadets camping??? ;-) Hehe.

Skaffade nytt träningskort i dag. På SATS. Är inte riktigt nöjd med det andra stället jag tränar på eftersom jag inte bara vill konditions- eller styrketräna. Gummi ska ta över mitt gamla träningskort i stället. Jag längtar efter att köra pass. Dessutom har SATS fräschare och fungerande maskiner. Var och provtränade StepUp i dag. Superkul. De verkar så himla trevliga där också. Man har gratis konsultation om allt. Jag kommer nog att stormtrivas.

Mer? Har inte mycket mer att säga än att jag lever. Hehe. Men, det kunde ni aldrig gissa. Eller?

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: