tisdag, oktober 03, 2006

Ja, idag (snart, ska bara till Coop först och ordna cola) ska jag plugga superseriöst! Har ju tenta på fredag och jag har faktiskt börjat.
Dagens mål: Göra två exempeltentor + bli klar med Olssons bok.

Gick upp för en dryg timme sedan och har snart fått igång hjärnverksamheten också. Tycker det är så mycket roligare att surfa än att sätta sig med böcker. Avundas Gummi lite som hade så lätt för att disciplinera sig inför sina tentor.

På tal om honom... Har surfat runt, som sagt, på en del människors sidor och funnit att några skriver min blogg som "Stína & Gummi". Absolut inget fel med det, bara trevligt! :)
Det blir bara lite problem för mig eftersom bloggen utvecklats lite mer åt "Stína"-hållet än mot "oss". Men, jag lovar. Jag ska skriva nyheter om Gummi också. :)

Jaja, Coop nästa, tentaplugg efter det.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: