lördag, oktober 21, 2006

Sittning och bilder

God middag alla glada, alla bakfulla och alla trötta. Själv tillhör jag både den första och den sista kategorin, vilket förvånar mig. För er som inte vet, så brukar mitt anlag för migrän bilda en pakt med min fylla och ge en helvetisk huvudvärk dagen efter. Så är inte fallet idag och ej heller har jag ont i huden som jag brukar. Amazing.

Nåja, det var inte det jag skulle skriva om här.
Sittningen igår var jättekul med undantaget att bordet bakom oss tillhörde Lundaspexet = väääldigt hög ljudnivå. Man fick skrika för att göra sig hörd och med sammanlagt fyra olika sittningar samtidigt så blev det också enormt varmt. Det var stor trafik mellan rökrutan och bordet denna kväll.
Men, överlag var sittningen mycket lyckad. Maten var jättegod och vinet drickbart.
(Måste komma med ytterligare ett personligt inlägg här: Jag dricker inte öl och inte vin heller. Tycker det är räligt, för att använda ett skånskt ord. Men, antagligen börjar jag vänja mig vid vin eftersom jag inte bara drack det, jag tyckte det var gott dessutom.)

Har lagt ut bilder på min bildsida. Klicka här, and you will be taken to it in an instance... Cake or Death? ;-)

Well, det var också tänkt att jag skulle träna idag. Men, med tanke på en entimmeskamp med mina linser som absolut inte ville lämna mina (vackra) ögon, så resulterade detta i att jag inte somnade förrän kl 02.00. När väckarklockan ringde kl 9 var jag ganska död och somnade om strax efter. Klockan 11 vaknade jag nästa gång.

Snart dags att ta sig till Willy´s och sen ska jag slappa hela dagen. I morgon är det lösa planer på att dricka eftermiddagskaffe med pappa och middag med mamma (Gummi ska fixa hennes dator).

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: