söndag, oktober 15, 2006

Sunday , freaking sunday

Helgen över lika snabbt som den kom. Imorgon är det åter skoldags.

Jag har lyckats att pricka av en hel del på listan jag skrev i fredags. Sedan dess har jag/vi:

* Åkt med Nanna och Gummi till outletbutiken vid Midhem + Biltema + Jysk + Harald Nyborg
* Städat, tvättat och handlat på Willys
* Pluggat (Massmedier är jag klar med, har bara 100 sidor kvar i "Medier, genus och makt"
* Skruvat upp den stora spegeln, spikat upp tavlor etc.
* Skaffat träningskort och tränat Body Pump :)

Så, ni ser att jag/vi lyckades med en hel del. Det jag är mest stolt över är att jag skaffat träningskort. Äntligen har jag kommit i gång med det igen. Cyklade till "Enighet", som inte ligger alltför långt bort (vid Nanna).

Inget mer att skriva för dagen.

Bæjó!

Inga kommentarer: