fredag, oktober 06, 2006

Hoppas kläderna gör det...

Kan kläder påverka ett tentaresultat?
Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös. Genast känns det mycket bättre. Jag ska vara nervös för att göra ett bra resultat. Har sminkat mig och satt på mig fina kläder för att känna mig lite bättre till mods när jag tömmer hjärnan i eftermiddag. Eftersom vädret är som det är så ska jag ha mammas gamla röda gummistövlar på mig. Har rengjort och smort in dem. Hoppas de håller.

Glömde säga igår att jag skrev av schemat för nästa kurs. Det kommer att bli långa dagar från och med nästa vecka. Snacka om rivstart.

För att tänka på annat så läste jag ut nummer 2 av Margit Sandemos nya serie "Trollrunor" vid ett-tiden i natt. Den var superbra och jag ska genast bevaka nästa bok. Sitter och bloggar nu. Snart dags att fixa mat.
Prov mellan 13 och 16. Wish me luck!

Vi hörs ikväll.

Bæjó!

Inga kommentarer: