lördag, oktober 07, 2006

Sjuk igen...

Jaha. Precis när man fått ordning på pluggandet och livet så blir man sjuk igen. Febern verkar ha något personligt mot mig och nu missar jag middagen i kväll. *suck* Febern har verkligen urusel timing. Förra gången lyckades jag ha hög feber på min födelsedag.
Stod i kassan på Willy´s i förmiddags när jag riktigt kände hur febern tog över min kropp. Tur att jag var klar att handla då. Hade ingen mat hemma och Gummi jobbar hela helgen. Alltså fick jag passa på idag.

Men, tentan är i alla fall gjord och jag använder den lediga tiden åt att plugga. Har ju fem kapitel att läsa ur "Massmedier". De ska vara lästa nästa vecka, men sidorna är så många att det är lika bra att börja. Jag har verkligen studiemotivation nu för tiden. Sommarlovet hjälpte verkligen till att vila upp mig. Och all skönlitterär läsning på tåget mellan Malmö och Helsingborg har hjälpt mig att bättre minnas innehållet i kurslitteraturen samt att läsa snabbare.

Ja... Ska titta vidare på "CBS 60 minutes" nu.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: