tisdag, oktober 03, 2006

Tentaplugg update

Godkväll!
Två inlägg på en dag händer inte så ofta. Men, jag måste ju rapportera om hur duktig jag har varit. Har suttit hela dagen idag med två exempeltentor som varit både lätta och omständiga. Är ganska slut i huvudet nu och ska inte göra mer för ikväll.
Fick min nya Margit Sandemo-bok idag, del två i den nya serien "Trollrunor" och det nya numret av "VeckoRevyn". Det slår aldrig fel att jag får roliga och distraherande saker när jag tentapluggar... Hehe...

Jaja, Gummi är fortfarande på jobb. Han jobbar undan inför imorgon. Har extra mycket att göra nu eftersom han börjar nytt jobb den 16 oktober. Ja ni läste rätt :) Gummi har fått annat jobb, ett vikariat, men nu har vi två inkomster t.o.m. januari. Weeee :)

Well, ska kolla på "Simpsons" nu och sen får vi se vad som händer.

So long!

Bæjó!

Inga kommentarer: