måndag, oktober 09, 2006

Jag vill och jag ska!

Nu får det minsann vara nog på detta skit som kallas min ohälsa. I och för sig har jag inte varit sjuk länge, men det är tillräckligt för en som jag som typ aldrig blir sjukare än en rinnande näsa. Enough is enough! Skickade mess till Gummi om att köpa med sig något sjukdomsdödande, vilket han också gjort.

Jag har en massa planer för den här veckan, vet bara inte om jag orkar. Har planerat in att köpa träningskort och träna, men måste bli frisk först. Sen ska jag helst vara i skolan alla dagar och ni som sett mitt schema vet precis hur jobbig veckan kommer att bli.
Det märkliga är att jag varit mer sjuk den här terminen än vad jag brukade vara på ett år i Skövde, om ens det. Jag kan bara minnas en handfull gånger när jag var sjuk där uppe. Kanske var det luften där som funkade bra för mig?

Men men, ny vecka har börjat. Slappehelgen är över (bildbevis).

Idag har vi varit på studiebesök på Länskriminalen i Malmö. Mycket intressant och jag ställde två frågor som jag fick bra svar på. Det var intressanta personer att lyssna på och mest skratt fick chefen för fältgruppen (tekniska roteln) när han visade en bild från "C.S.I" och hade skrivit "paw rihk-tiikt"* under. Han till och med påminde om brandchefen, röstmässigt. :)

Köpte present till Gunilla på vägen hem. Ska dit imorgon och fira födelsedagsbarnet. Idag fyller Johanna, Andréas sambo, 30 år! Grattis på födelsedagen! :)

Hm... Får ta och ringa ett par samtal och sen laga lite mat. Skola imorgon mellan 10 och 17, huuh!.

Vi hörs!

Bæjó!

* Citat från "Hipp hipp", Skånes (och Sveriges) roligaste humorprogram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosalega er Gummi getnaðarlegur svona :)

Stína sa...

Hehe... Nákvæmlega! ;-)