tisdag, januari 17, 2012

Vecka 2

Här kommer resultaten från veckan som gått:


Vikt: 77,7 (-2,1 kg totalt)
Midja: 74 cm (-7 cm totalt)
Höft: 102,5 cm (-1,5 cm totalt)
Byst: 92 cm (-5 cm totalt)
Lår: 60,5 cm (-1,5 cm totalt)

Hur tycker jag själv att min vecka varit? Har varit helt okej, matmässigt. Kunde ha ätit lite mindre sött, men detta är samtidigt ett bra tillfälle att lära mig äta allt och inte undvika något. Nu ska jag bara hitta en bättre balans och mer kontroll på mängden jag äter.

När det gäller träningen så har jag varit duktig. Jag har tränat fyra gånger under veckan som gått. Jag tränade kondition, spinning, dans, crossfit och powerwalk.

Vad har jag då planerat för veckan som kommer nu? Jag har planerat träning hela veckan, med undantag för ikväll (när jag ska sjunga med kören) och på torsdag (ska till Malmö och se "Les Miserables" med kören). Annars är det full fart framåt. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: