måndag, januari 02, 2012

Nu ÄR vi igång!

Japp, nu har vi fått våra introduktioner och träningspass. Dags att köra igång... eller, det har vi faktiskt redan gjort. Jag fick ett helkroppspass och G fick två olika pass. Sen körde vi igenom dem separat. Jag körde lite extra kondition medan jag väntade på G, så det blev lite extra av det också. Nice. Imorgon blir det Zumba så jag måste fixa ett par nya aerobicsskor innan dess. Längtar redan! :)


Jag skrev tidigare att jag skulle vara ruskigt ärlig med er. Passade på att väga och mäta mig nu ikväll.

Resultatet (och startsiffrorna) är som följer:
Vikt: 79,8 kg (inte lika mycket som jag trodde, men illa nog)
Midja: 81 cm
Höfter: 104 cm (enbart 5 cm bredare än vad jag brukar ligga på)
Byst: 97 cm

Så, där har ni det. Svart på vitt. Vad som hänt på ett år utan ett gym och med en massa Polly. :-P Men, nu kör vi. Jag uppdaterar siffrorna en gång i veckan, men bloggen oftare. Ska försöka bli duktigare på att ta bilder också. :D

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: