måndag, januari 02, 2012

Ikväll börjar vi!

Ikväll börjar vi projektet "hälsa 2012", men jag har redan fuskstartat med att äta hälsosamt idag. Jag och G har bokat möte med en PT på Oasen för att få en introduktion på deras maskiner ikväll så nu har jag bara kvar att mäta och väga mig för att kunna göra ordentliga uppföljningar. Som tur är så är man ingen nybörjare när det gäller gym. :)


Annars är årets första arbetsvecka igång och jag har fått gjort en massa småsaker som legat och väntat medan jag haft fokus på de stora händelserna i kyrkorna. Kyrksilvret och en silverstaty blev putsade, jag fick lämnat in tvätt som behövdes fixas snarast, det blev röjt efter helgerna och jag kommer fokusera på de små detaljerna under resten av veckan också. Dessutom har vi fått en container på plats så att vi kan röja i kyrkorna och i villan.

G:s föräldrar är ju också här på besök. De har njutit av julen, mellandagarna, nyår och nu har de ett par dagar kvar innan de flyger tillbaka till Ísland.

Nä, jag får väl börja hacka lite grönsaker till middagen. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: