onsdag, januari 11, 2012

Smidig som ett kylskåp

Åh, denna träningsvärk. Jag sa ju att jag skulle ha ont idag eftersom värken började komma redan under gårdagens pass. Idag kunde jag knappt röra mig på jobbet och allt gick i ultrapid. Så, därför beslöt jag mig för att gå och dansa Sh'Bam ikväll... bara för att! :-P


Jo, det var kanske inte världens mest briljanta idé men jag hade en hypotes om att det ökade blodflödet skulle få värken att försvinna lite grann. Det har den inte, men det var kul i retrospekt när man insåg att man troligtvis sett ut som ett dansande kylskåp istället för en het salsabrud. ;-)

Imorgon blir det civila kläder på jobbet, vi har planeringsdagar och det ska bli trevligt med lite andra kläder än de vanliga snickarbyxorna jag brukar ha. Det ska bli kul att planera, det har jag gillat ända sedan jag var liten och det gör jag fortfarande. Ni skulle bara sett packningslistorna jag gjorde (och gör än idag) inför resor. Och i flera veckors förväg dessutom. :)

Nä, nu får jag gå och duscha. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: