måndag, januari 09, 2012

Första veckans resultat

Vad skönt att kunna blogga mitt på dagen, men det beror på att jag jobbat helg och har en ledig måndag. En som är lite extra glad över ledigheten är ju vår katt. Han har redan blivit kliad på magen en gång idag och mer lär det bli. En riktig kelgris, det är vad han är. :)


I lördags åkte Anna och Hilmar hem efter två veckors besök. Det har varit två superroliga veckor med gott sällskap. Tyvärr fick det bli ett kort farväl eftersom jag skulle iväg och jobba direkt efteråt. Söndagen blev en rolig dag med först jobb och sen ett mycket trevligt cocktailparty hemma hos en kollega på kvällen. :)

Så, då har jag hållit er på halster länge nog. Ni vill nog veta hur det gått sedan jag bloggade mitt första inlägg för en vecka sedan, eller? Fick beröm för att jag vågade vara ärlig så det ska jag fortsätta med.

Vikt: 78,7 (-1,1 kg)
Midja: 77 cm (-4 cm)
Höft: 102,5 cm (-1,5 cm)
Byst: 96 cm (-1 cm)
Lår: 63 cm (+1 cm)

Hur tycker jag själv att min första vecka varit? (Skumt att ställa frågorna till mig själv istället för till någon annan) De första tre dagarna var supernyttiga, på torsdagen bjöd vi på middag och då blev det lite extra, men inom förnuftets gränser. Fredagen och helgen har inte heller varit så nyttiga, men det jag tycker är skillnad mot tidigare är att jag börjat tänka efter före jag stoppar något i munnen.

När det gäller träningen så har jag varit duktig. Jag har tränat tre gånger under veckan som gått. Det har blivit dans och styrka för hela baletten (hu, vad dålig ordvits, men den bjuder jag på... hehe)

Vad har jag då planerat för veckan som kommer nu? Jag har planerat träning måndag - torsdag. På torsdag, fredag och lördag har vi planering med jobbet (dock på plats i Höllviken) så då får träningen anpassas efter det. Men träning ska det bli, dock inte i exakt planerat läge. Jag ska köra styrka, kondition, dans, yoga och kanske crossfit? :)

Maten är nästan planerad och jag tänkte snart dra till Willys och Maxi (de har viktväktarmat som inte finns på det första stället) och handla. Julen ska också städas undan och så ska jag en runda till tippen med en massa pappersåtervinning som inte åkt i tunnan. Så, vi hörs ikväll efter träningen.

Bæjó!

Inga kommentarer: