onsdag, januari 25, 2012

Tankar

Veckans resultat var riktigt bra och jag är hittills nöjd med vad jag åstadkommit, även om jag tycker det är jobbigt att blogga ibland. Man vet inte alltid vad man ska skriva för att göra er nöjda och för att väcka ert intresse. Ska jag börja länka till andra, ska jag ändra design eller göra helt "galna" saker?


Men än så länge jobbar jag på temat "utmana mig själv". Det temat är en del av nästa steg på vägen tillbaka mot ett hälsosammare liv. Givetvis måste jag ta hänsyn till att mina olika kroppsdelar inte alltid vill och lyssna efter så att jag inte överanstränger mig direkt.

Maten försöker jag nu få lite mer bukt med, men utan att skära ner på något. Jag har hittills tillåtit mig godis under helgen och lite kakor på jobbet. Det ska jag fortsätta med, men försöka äta mer medvetet istället för att stoppa i mig mat slentrianmässigt.

Nog om detta nu. Nu ska jag spela lite Wordfeud innan det är sängdags. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: