söndag, januari 22, 2012

Haren och gasellen

Det var länge sedan jag hade så underbart fräscha löparben som idag. Sällan har det gått så smidigt och mjukt att springa - och det är en underbar känsla. 30 minuter = 4,45 km idag. För en vecka sedan var det en kilometer mindre, så jag har gjort framsteg.


Efter löpningen så rundade jag av med 200 sit-ups (blandat mellan raka och sneda) och en stretch + rehabövningar efteråt. Det är viktigt med de övningarna har jag märkt. Att sen kombinera det med en tennisboll på musklerna verkar vara magiskt. :)

Ja, ni hör. Jag har haft en bra helg med mycket gjort. Jag och mr G avslutar helgen med att spela "Lego Star Wars - the complete saga" på xbox-360. Visst, det är barnsligt men ack, så kul! :) Ny vecka imorgon och med den, nya möjligheter och träningstillfällen. Ni ska också få resultatet av veckan som gått, antingen imorgon eller på tisdag. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: