onsdag, januari 18, 2012

Run, Forrest, Run!

Det blev löpning ikväll också. Jag har blivit biten av löpningen igen och nu gäller det bara att jag stretchar ordentligt och passar mig så att inte löparknät återvänder. Jag joggar 30 minuter och avslutar med minst 100 sit-ups och en rejäl stretch/rehab efteråt. För säkerhets skull så lägger jag en tennisboll under ömmade muskler när jag går till sängs. Det hjälper kanonbra.


På jobbet är det effektivitet som gäller. Jag har, hittills, haft en ruskigt effektiv vecka och har hunnit fixa det mesta jag haft på min to-do-lista. Hittade en gammal lista sen förra året som jag "lagt på ett bra ställe" och nu har jag börjat beta av den också. Najs! :)

Imorgon blir det mindre svett och mer kultur. Ska till Malmö Opera på kvällen och se "Les Miserables" med kören. Så kul det ska bli och jag får nog hålla mig ordentligt för munnen så att jag inte börjar sjunga med. Hehe. Och avslutningvis tänkte jag bjuda på en liten video. Njut.

Bæjó!



Inga kommentarer: