måndag, januari 16, 2012

Breakthrough

Det bidde inte fler inlägg från förra veckan. Jag hade fullt upp med planeringsdagarna på jobb och lät träningen vila medan jag fokuserade på att få jobbsaker gjorda. Dock hann jag med en kvarts konditionsträning i fredags innan helgen tog vid.


I lördags var det presentation av alla planeringar med middag efteråt, och i söndags avtackades en kollega medan en annan mottogs. När jag kom hem tog jag och mannen en två timmars promenad till Albäck och tillbaka.

Det var ungefär det som hände och idag har det varit business as usual, vilket innebär jobb och träning. Jag glömde väga mig i morse, så de resultaten får ni imorgon istället. Dagens träning innebar ett stort framsteg när det gäller mitt löparknä. Jag chansade lite och ställde mig på ett löpband... 30 minuter senare, och en hel del svett fattigare, var jag i mål utan smärtor! Men nu ska jag inte ropa "hej", utan prova ett par gånger till innan jag utvärderar på riktigt.

Nu har jag en "iForm" att läsa, så det får räcka för idag. Hörs imorgon!

Bæjó!

Inga kommentarer: