söndag, november 01, 2009

November

En månad kvar tills det är dags att öppna den första luckan i våra chokladkalendrar. I dag fyller dessutom min svärfar år, så ett stort grattis till dig, Hilmar! :)

Även om jag gick och lade mig tidigt i går så var det lite jobbigt att gå upp i morse. Tjugo över åtta var jag på plats utanför badet och i vattnet en stund senare. Dagens tema var bröstsimsteknik och jag simmade sammanlagt 1 700 meter, om min tränare räknade rätt.

Efter passet var det snabbt hem, i badet, lunch och sen till jobbet. Fick fixat en hel del på lagret, så nu är vi redo för nästa vecka. Min kollega och jag hjälptes åt att ordningställa butiken och fylla upp. Tog hand om lite leveranser och det enda som finns kvar att göra är att ställa iordning skokartonger.

Tänkte inte skriva mycket mer nu, vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: